سئو سایت کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ بنده دکتر امیر کرابی هستم سئوکار در کرج و مفتخرم که این بار در این مقاله در زمینه های گوناگون مفاهیم بهینه سازی وبسایت در موتور جستجو همچون مفهوم سئو سایت کرج و یا ارتباط بین سئو و طراحی وب سایت با سئو وبسایت نکاتی را عرض کنم. ضمنا من در آخر این محتوا به سئو وبسایت این نکته خواهم پرداخت که طراحی وبسایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج به وسیله تیم با چه شرایطی انجام خواهد شد. از این که با ما همراهید سپاس گزارم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وبسایت

سئو وب سایت چیست

اصلاح {کدنویسی|کدهای{ درون (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وبسایت و انجام تمام امور در ارتباط با موتور جستجوی گوگل به گونه ای که در کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا سرویسهای هدف و نیز همه کلمه های وابسته به آن که توسط مشتری ها در موتور جستجوی گوگل، جستجو می شوند در بالاترین سطح گوگل قرار گیرند. برای درک بیشتر این مفهوم باید ابتدا بفهمیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی وب سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

هر اصطلاح ای که توسط بازدید کنندگان برای دست یابی به یک "هدف" در گوگل تایپ گردد، کیورد خواهد بود. به عنوان مثال کلمه کلیدی در این مقاله سئو سایت در کرج است! کلمه ای که اگر مشتریان علاقه به استفاده از این خدمات را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و جستجو خواهند نمود.

برمیگردیم به مبحث سئو سایت چیست.

در ادامه مبحث عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، به عنوان مثال اگر برای خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو سایت در کرج را H1 1 عملیات سئو سایت قرار دهیم، همه کلمات حاشیه ای لیست زیر شامل 1 پیمان اجرایی سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این سرفصل ها، تیترهای دوم تا سوم بعد از کلمه کلیدی هدف هستند و در صورتی که وبسایت در تمامی این تیترها، در صفحه 1 نتایج جستجو قرار گیرد (با هدف نهایی تاپ لینک) این سایت نسبت به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو سایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی وبسایت شما متفاوت می باشد. به عنوان نمونه اگر کلمه کلیدی "اجاره منزل در کرج" را هدف سئوی 1 سایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کیورد "سئو وبسایت در کرج" کاملا متفاوت (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم متفاوت و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم گوناگون است.

 

و به همان میزان در صورتی که کیورد "خرید لباس در کرج" را تارگت قرار دهیم، نصف مبلغ تهیه منزل در کرج بایستی پرداخت شود. زیرا رقیبهای دارای سایت های گوناگون در کیورد تهیه لباس در کرج، کمتر از نصف وب سایت های تهیه منزل در کرج، در شاخه سئو کوشش می کنند و لذا شما نیز به همان نسبت کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقبای کیورد "سئو سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ است و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو سایت دقیقاً به میزان فعالیت رقیب های شما در طول برنامه سئو بستگی مستقیم دارد. به عنوان نمونه رفتار رقبای وبسایت زمان استارت سئو وبسایت ما در کلمه "سئو سایت در کرج" با رفتار همان رقیبان زمانی که این کلمه به صفحه 1 برسد گوناگون می باشد.

درست مانند 1 مسابقه اتوموبیل رانی که لحظه ای که شما (بعنوان 1 راننده) به سه ماشین اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 اتوموبیل ابتدای این مسابقه در رقابت با شما کاملاً گوناگون خواهد بود. رقیبان شما در لیست کلمات کلیدی مرتبط با کالا یا خدماتتان همچنین در آن لحظه که به صفحه یک برسید، کاملاً منطبق با رفتار سئو کار شما، عملکرد خود را تنظیم خواهند کرد. درست همان برنامه ای که شما با رقبای بعدی خود که کوشش نمایند جایگاه شما را در تاپ لینک موتور جستجو گوگل بربایند انجام می دهید و استراتژی بهینه سازی خود را با توجه به رقابت جدید عوض خواهید نمود.

آموزش سئو سایت در کرج

ما با 2 سبک آموزش سئو سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو سایت خودتان

اگر میخواهید خودتان وبسایت خودتان را سئو کنید با 1 فرایند {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه دستکم یک تا 2 ساعت درگیری ذهنی با برنامه یادگیری سئو وبسایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

مدرس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو جلسه پنجاه دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو سایت در کرج

مبرهن می باشد که سئوی سایت شما در پایان این دوره یادگیری (که از طریق سازمان ما به 2 نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. نرخ این ترم آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار خواهد بود. هر چه یادگیری شما در این ترم سریعتر باشد، مبلغ دوره تنزل پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو وبسایت مشتریان

اگر تمایل دارید که وب سایت هر شخصی را با هر کلمه کلیدی ای سئو نمایید، می باید هر روز چهار تا 6 ساعت کار مداوم و متمرکز را طی مدت لااقل 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مشابه کلمه کلیدی همین محتوا (سئو وبسایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

شرایط تدریس مربی این سبک همچنین دقیقا مانند نحوه مدرس در شیوه پیشین با همان قیمت می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وب سایت در کرج شامل میزان کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با در نظر گرفتن استراتژی سئوی وب سایت شما گوناگون خواهد بود؛ اگر از منابع انسانی داخلی شرکت استفاده نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان زمانی که تا رسیدن به تارگت طی خواهید کرد، شدیداً متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مشابه عملکرد سازمان در تعداد کلمات کلیدی و نیز زوم جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان نمونه کلمه "سئو وبسایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وب سایت در تهران" حداقل به میزان هفتاددرصد کاهش هزینه خواهد یافت و معکوس همین فرایند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان هفتاد% از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد بود!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وب سایت شامل تمام نکات ذیل در کنار یکدیگر تا رسیدن سایت به تاپ لینک گوگل می باشد که در ادامه به توضیح تک تک این خدمات خواهیم پرداخت. همراهی شما تا این بخش مایه خرسندی ماست:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی سایت در شروع سفارش و نیز تشکیل 1 ساختار منظم داخلی (تنظیمات مربوط به لینک سازی درون سایت) و استفاده از پلاگین های کاهش دهنده حجم وبسایت (با هدف لود بهتر) و همچنین نصب افزونه های کمکی سئو مشابه یوست یا رنک مث و همچنین تمرکز روی اصول UX و UI و از تمام این نکات مهمتر بررسی کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن ایرادات آن جزو سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت (وردپرس یا سایر زبان های طراحی سایت، بین سه تا 5 میلیون تومان هزینه خواهد یافت.

ذکر این نکته همچنین بسیار مهم است که برنامه چکاپ و پیدا نمودن معضلات وب سایت شما حداقل یک روز کاری از زمان یک کارشناس سئو را خواهد گرفت.

سئو تکنیکال 1 استراتژی کوتاه مدت نبوده و از شروع فرایند سئو تا مدتها پس از پایان عملیات سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت 1 عملیات میان مدت برای ایجاد 1 استراکچر جهت ربات های گوگل است که از مسیر این ساختار، ربات ها بدانند که این وب سایت کدام 1 از کلمات کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی وبسایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید مطالب خواندنی که در هیچ کجای اینترنت ارائه نشده نباشد (حق کپی رایت رعایت شده باشد) را تولید محتوا گوییم. مطالب می توانند از انواع تکست، صوتی یا ویدئویی (فیلم کوتاه) باشند. تولید مقاله از شروع عملیات سئو تا مدتها بعد از اتمام آن امتداد خواهد یافت.

 

بک لینک های داخلی

این که گوگل بداند در 1 وب سایت دقیقا کدام کیورد از دیگر کلمه های دارای اهمیت بیشتری است و نیز از مسیر لینک های داخل سایت بتواند به همه اطلاعات وب سایت دسترسی پیدا کند، را بک لینک سازی داخلی می گوییم. لینک سازی داخلی یک فرایند بلند مدت از آغاز عملیات سئو وب سایت در کرج تا انتهای آن امتداد خواهد داشت.

سئو تصاویر و مدیا های داخلی

مدیا ها در شرایط عمومی دارای معنا نیستند و ربات های گوگل نمیفهمند که کدام محتوای گرافیکی را همراه با کدام کلمات کلیدی باید نمایش دهند. اینکه ربات های گوگل متوجه شوند که هر مدیا مربوط با کدام کیورد است، به عهده سئو سازی مدیاهای داخلی می باشد.

سئو خارجی سایت

اعتبار یک سایت و همچنین محتواهای داخل سایت بسته به میزان نقل قولی است که دیگران از آن وبسایت و نیز محتواهای آن میکنند. این نقل قول ها می تواند شامل عناوین زیر باشد:

بک لینک های همراه با انچور تکست

اگر در کنار هر سایتی، یکی از اصطلاحات کلیدی سایت را به آدرس آن لینک کنند، بک لینک های انچور تکست ساخته گردیده و مقدار کمی به اعتبار وبسایت کمک خواهد کرد. این برنامه تا میانه سال 1401 دارای تاثیر تقریبا زیادی در استراتژی سئوی سایت بود که مطابق گزارشات جدید نیمه دوم 1401 کارشناسان رده بالای گوگل، دیگر آن اعتبار قبلی را در فرایند سئو ندارد و جایگزین های بهتری می بایست برای این برنامه دیده گردد.

بک لینک از رپورتاژ های خبری

هر کجا در وسط یک رپورتاژ قوی (بیش از 1000 کلمه) از یکی از کلمات کلیدی هدف سایت، لینکی مستقیم به وبسایت ما (بی واسطه) متصل شود، تاثیر گزار ترین شیوه بک لینک (همراه با انچورتکست) دریافت شده است که اثر خوبی در بهینه سازی سایت دارد.

 

بک لینک های بدون انچور تکست

هر گاه در میانه یک مقاله سبک یا سنگین یا حتی نظرات زیر محتوا، آدرس سایت ما به کلماتی مثل "بیشتر بخوانیم" یا "دنباله مطلب" یا "اینجا" یا "کلیک" متصل باشد، بک لینک بدون انچور تولید گشته و 1 سیگنال به گوگل ارسال خواهد شد.

این سبک سیگنال یکی از ضعیف ترین تاثیرات در بهینه سازی وبسایت را دارمی باشد که میباید با سیاست خاصی دنبال گردد. استفاده از این استراتژی (به تنهایی) تاثیری در سئوی وبسایت ندارد.

بک لینک های نوفالو

بک لینک های نوفالو بر چند نوعند و به تنهایی این نوع بک لینک در برنامه سئو، تاثیر بزرگی ندارد. سبک های این بک لینک شامل لیست زیر است:

بک لینک نوفالوی گروه اول) اگر وسط متنی، 1 کیورد از وبسایت ما به صورت غیر مستقیم (با واسطه یک وبسایت دیگر) به سایت ما متصل شود، بک لینک های نوفالو تولید شده است.

بک لینک نوفالوی گروه دوم) در صورتی که در متنی، بک لینک از کیورد بی واسطه به وبسایت ما متصل گردد ولی در شکل کد نویسی سایت به موتور جستجوی گوگل امر شود که این بک لینک را پیگیری نکن، بک لینک شیوه دیگری از نوفالو تولید گشته است.

بک لینک نوفالوی گروه سوم) این نوع نیز همان نوع از بک لینک می باشد که در بند قبلی همین محتوا عرض نمودیم و در واقع لینک آدرس وبسایت ما در متن نمایش داده شده اما به هیچ کجا وصل نیست و صرفاً می بایست از فرایند کپی و پیست استفاده گردد تا به سایت آدرس متصل گردیم.

سوشیال بوکمارک ها

اگر در بایوی پروفایل شبکه های اجتماعی آدرس وب سایت ما به شکل متصل به وبسایت درج شود، سوشیال بوکمارک ایجاد گشته است و به تنهایی این فرایند، تاثیر کمی در برنامه بهینه سازی وب سایت دارد.

برند منشن ها

اگر در هر جای اینترنت به صورت متنی (توضیحات زیر پست های شبکه های اجتماعی یا در بین متنها و مقاله ها یا اخبار یا هر جای دیگر حتی زیر یک تصویر به صورت متن، نام برند تجاری (به فارسی یا به انگلیسی) برده شود، عملیات برند منشن ایجاد شده است و استفاده تنها از برند منشن ها اثر کمی در فرایند سئو وبسایت دارد.

دلیل استفاده از بک لینک های مختلف در استراتژی سئو سایت

گوگل بر این عقیده است که در صورتی که سایتی، آغاز به تولید محتواهای ارزشمند نماید، تمامی افراد به شکل های مختلف (که در بالا تمام آنها نام برده شد) آغاز به فعالیت در راستای خدمات یا آن وبسایت می کنند و از مجموع موارد فوق استفاده می نمایند تا به سایرین اطلاع رسانی کنند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

شاید تک به تک این فرایند ها تاثیری در بهینه سازی وبسایت نداشته باشند، اما استفاده برنامه ریزی شده از مجموعه ای از آنها می تواند اثر قدرتمندی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. اگر سئو کار شما 1 شخص زبده باشد، ایمان داشته باشید که از تمام این ابزارها در کنار یکدیگر استفاده میکند. دقیقاً مانند یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم 1 مجموعه خوراکی خوش مزه را عرضه می نماید.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه از 2 جانب قابلیت بررسی دارد. "استخدام تیم ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام نیروهای مستعد به عنوان نیروی اجرای سئو". در این مرحله هر دو مورد آن ها را با هم موشکافی کنیم

بابت این که تا این بخش از مقاله با ما بودید، از شما ممنونیم.

اگر در جستجوی استخدام کارمند جهت سئو وب سایت در کرج هستید، ما این عملیات را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (شکل اجرا پس از تجسس دقیقتر کلمه کلیدی مشخص می گردد) کافی است از راه بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر در جستجوی استخدام در شاخه های مربوط به سئو سایت در کرج هستید، از مسیر پر نمودن جدول مشخص در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به شکل اینترنتی به آموزش شما مبادرت ورزیده و از هر شهر ایران، شما را به شکل دورکاری و اشتغال در منزل بکار گیری می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی شروع همکاری سئو وبسایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می توانیم به عقد قرارداد رسمی با شما بپردازیم. کافی است از فرم رزومه، سوابق کاری ما و نیز از بخش درباره ما، تجربیات پیشین تیم ما را ملاحظه و بعد با خیال راحت متناسب با سئو سایت خود به شکل گارانتی شده همراه با تمام ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو وبسایت سه سوت وب

علی (مدیر و رئیس هیات مدیره شرکت سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقیب های ما در زمینه سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این رقیب جوان ما در رشته طراحی وبسایت در تمام شهرها اقدام به بدعتهای جالبی زده که هر موقع من به عنوان یک مشاور سئو، یکی از ابداعات نوی او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

برای این جوان همشهری از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

سئو سایت رایگان

در صورتی که به شکل کارورز در قسمت کارورزان ما آغاز به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید نمود:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر جای ایران به صورت آنلاین)

دوم) آغاز به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر کجای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان یک سفارش اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وبسایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

اگر قرارداد شما به صورت مشترک شامل 2 فرایند سئو و طراحی سایت در کرج باشد، از تخفیف خوبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و کلیه برنامه ها به صورت مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به شکل تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی گوناگون اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وب سایت مثل یک اتوموبیل می باشد. بعضی از ماشین ها جهت باربری و بعضی برای استفاده های خانواده و بعضی برای میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مثل طراحی سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج هنر ماست.

تنها لازم است تا در یک جلسه حضوری بعضی از وبسایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس خریداران با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من نیز روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو سایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقیب های من و شما خواب نیستند و برای بدست آوردن جایگاه وب سایت شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را برای شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه مقاله (تهیه مقالات دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ کلیک از سوشیال های پر مخاطب و یا سایت های اکتیو همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت جهت ادامه راه سوشیال سیگنال هایی که در مورد های فوق از آنها یاد شد

چهارم) فعالیت در جهت بهینه سازی زیربنای کدهای وبسایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در سرچ کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page